Általános szerződési feltételek
PDF formában letölthető: Általános szerződési feltételek
A www.lelkesszavak.hu weboldalhoz kapcsolódó
általános szerződési feltételek
Alapvető rendelkezések
Alapfogalmak:
Felhasználó: minden olyan természetes személy fogyasztó, aki a Szolgáltató szolgáltatásait igénybe veszi, a Szolgáltatóval szerződést köt.
Fogyasztó: olyan természetes személy, aki a szakmája, önálló foglalkozása vagy üzleti tevékenysége körén kívül jár el.
Vállalkozás: a szakmája, önálló foglalkozása vagy üzleti tevékenysége körében eljáró személy
Szolgáltató: az információs társadalommal összefüggő szolgáltatást nyújtó természetes, illetve jogi személy vagy jogi személyiség nélküli szervezet, aki a Felhasználó részére szolgáltatást nyújt, aki a Felhasználóval szerződést köt.
Adatok és elérhetőségek:
A Szolgáltató adatai, elérhetőségei:
EFFCOM Bt.
székhely: 3529 Miskolc, Aulich út 13. A. ép. fsz/2.,
üzletvezető: Csépányi-Fürjes Mária
nyilvántartásba vevő hatóság: Miskolci Törvényszék Cégbírósága
adószám: 21390722205 cégjegyzékszám: 05 06 012899
Tel.: +36-30/961-4979
email cím: kapcsolat kukac lelkesszavak.hu
honlap: https://www.lelkesszavak.hu/
bankszámlaszám: GRÁNIT Bank Zrt. (12100011-19067920)
A jelen általános szerződési feltételek (a továbbiakban ászf) tárgya a www.lelkesszavak.hu honlapon a Fogyasztó által kiválasztott szolgáltatás megrendelésére és igénybevételére, valamint a jogszabályokban foglalt tájékoztatási kötelezettségek teljesítésére vonatkozó rendelkezések meghatározása.
A jelen ászf hatálya a Szolgáltatónak a www.lelkesszavak.hu weblapján kínált szolgáltatások igénybevételéből származó jogviszonyokra terjed ki. Az ászf folyamatosan elérhető, letölthető, kinyomtatható a www.lelkesszavak.hu weboldalról.
Jelen dokumentum alapján létrejött szerződés nem kerül iktatásra (utólag nem hozzáférhető, a szerződés megkötését a szolgáltatás igénybevétele előtt kiállított számla bizonyítja), kizárólag elektronikus formában kerül megkötésre, nem minősül írásbeli szerződésnek, magyar nyelven jön létre, magatartási kódexre nem utal. A weboldal működésével, a szolgáltatások megrendelésének folyamatával kapcsolatosan felmerült kérdésekben a megadott elérhetőségeken tájékoztatást nyújtunk.
A szolgáltatások megrendelése
A Fogyasztó köteles a saját valós adatait megadni. A megrendelés során megadott valótlan, vagy más személyhez tartozó adatok esetén a létrejövő elektronikus szerződés semmis. A Szolgáltató kizárja felelősségét, amennyiben a Fogyasztó más nevében, más személy adataival veszi igénybe szolgáltatásait.
A Szolgáltatót a Fogyasztó által tévesen és/vagy pontatlanul megadott adatokra visszavezethető késedelemért, illetve egyéb problémáért, hibáért semmilyen felelősség nem terheli.
A Szolgáltató a weboldalon részletesen feltünteti az elérhető szolgáltatások nevét és leírását. A szolgáltatásokra vonatkozóan feltüntetett árak forintban értendőek, bruttó árak (tartalmazzák a törvényben előírt áfát).
A szerződés tárgya: a Megbízó által a www.lelkesszavak.hu honlapon választott coaching keretében a Megbízott által irányított beszélgetés. Célja, hogy a felek által megbeszélt életterületen a Megbízóban fejlődést érjen el.
Az első coaching megbeszélés alkalmával előirányzott tárgykör az esetlegesen szükségessé vált vagy a felek által kölcsönösen szükségesnek tartott további alkalmak során kiegészülhet.
A megbízotti feladatok ellátását – a beszélgetés irányítását – Csépányi-Füjes Mária végzi. Valamennyi coaching beszélgetés egyeztetett időpontban történik. A megbízotti teljesítés helye a Lelkes Szavak Program irodája, melynek pontos címe: 3529 Miskolc, Dessewffy Arisztid u. 6. A tanácsadás személyesen történik. Szükség esetén – egyeztetett módon – lehetőség van telekommunikációs eszköz igénybevételével lefolytatott tanácsadásra is (Skype, Zoom, GoToMeeting stb.), ha ehhez a technikai feltételek rendelkezésre állnak.
A beszélgetés előirányzott időtartama első coaching esetén 1,5 óra/alkalom, minden további coaching esetén 1 óra/alkalom. Ettől a felek egyező akarattal térhetnek el.
Ellenérték, díjazás
A szerződés visszterhes: a megbízott a fenti tevékenységet díjazás ellenében látja el, mely a kifejtett munkaórához igazodik és óránkénti 9.000,- Ft azaz Kilencezer forint, mely összeg az áfát tartalmazza. A 1,5 óra/alkalom coaching díja 13.000,- Ft azaz Tizenháromezer forint, mely összeg az áfát tartalmazza.
A Megbízott a megbízási díjról az EFFCOM Bt. (melynek üzletvezetője: Csépányi-Fürjes Mária) nevében állít ki számlát a Megbízó nevére, a következők szerint.
A Megbízó a www.lelkesszavak.hu honlapon a „Fókuszban – Első life coaching beszélgetés” a „Szülői szerepben – Első nevelési coaching beszélgetés” az „Úton járva – Követő life coaching beszélgetés” a „Megújuló szülőként – Követő nevelési coaching beszélgetés” a „Motiváló – Kamasz coaching beszélgetés” a „Pályára hangoló – 5 alkalmas nevelési coaching” a „Felvételire hangoló – 5 alkalmas kamasz coaching” és a „Bizalom nevelése kamaszodnál – workshop” lehetőségek közül választhat.
A coaching beszélgetések megrendeléséhez kattintania kell az „Élek a lehetőséggel” gombra, mely a „Pénztár” oldalhoz vezet. Itt az adatok megadását követően a “Megrendelés elküldése” gombra kattintással megtörténik a coaching beszélgetés/workshop megrendelése, majd ezt követően a visszaigazoló emailhez az általános szerződési feltételek és az adatkezelési tájékoztató csatolásával együtt kerül kiküldésre a díjbekérő a Fogyasztó számára. Fizetési határidő 8 nap, azaz nyolc nap. A díjbekérőben szereplő összegnek a Megbízotti számlára érkezését követő 1 munkanapon belül emailben történik az időpont és a lebonyolítás módjának felek általi egyeztetése. Az egyeztetés a Megbízónak a Pénztár oldalon megadott email címén és a Megbízott: kapcsolat kukac lelkesszavak.hu email címen történhet.
A díjbekérő átutalással, bankszámlára befizetéssel kerülhet kiegyenlítésre. A Megbízott számlaszáma a következő:
EFFCOM Bt.,
GRÁNIT Bank Zrt.,
számlaszám: 12100011-19067920.
Készpénzfizetés csak kivételesen és kizárólag a további alkalmakkor (első coaching beszélgetés esetén nem), személyes tanácsadás esetén kerülhet egyeztetésre.
A díjbekérőben foglalt díj kiegyenlítését követően a Szolgáltató a 2007. évi CXXVII. törvény 175. §. szerinti elektronikus számlát állít ki. A Fogyasztó a jelen ászf elfogadásával belegyezését adja az elektronikus számla alkalmazásához.
A Fogyasztó a “Megrendelés elküldése” gombra kattintással tudomásul veszi, hogy a 45/2014. (II.26.) Korm. rend. 15. §-a és egyéb feltételei szerint a szolgáltatás megrendelésével fizetési kötelezettsége keletkezik.
A Fogyasztót megillető felmondási jog
A Fogyasztót megilleti a felmondási jog, melyet a szolgáltatás nyújtására irányuló szerződés esetén a szerződés megkötésének napjától számított 14 napon belül gyakorolhatja.
Amennyiben a Fogyasztó kéri, hogy a Szolgáltató a szolgáltatás nyújtására irányuló szerződés teljesítését már a 14 napos határidő lejárta előtt kezdje meg, ezt köteles a Szolgáltatóval kifejezetten közölni. Amennyiben a szolgáltatás teljesítése a 14 napos felmondási határidő alatt megkezdődik a fogyasztót megilleti az indoklás nélküli felmondási jog gyakorlása.
A Fogyasztó nem gyakorolhatja a felmondási jogát a szolgáltatás nyújtására irányuló szerződés esetében a szolgáltatás egészének teljesítését követően, ha a vállalkozás a teljesítést a fogyasztó kifejezett, előzetes beleegyezésével kezdte meg, és a fogyasztó tudomásul vette, hogy a szolgáltatás egészének teljesítését követően felmondási jogát elveszíti.
Amennyiben a Fogyasztó a teljesítés megkezdését követően felmondja a távollévők között kötött szerződést, köteles a felmondás Szolgáltatóval való közlése időpontjáig teljesített szolgáltatással arányos díjat a Szolgáltató számára megfizetni. A Fogyasztó által arányosan fizetendő összeget a szerződésben megállapított ellenszolgáltatás adóval növelt teljes összege alapján kell megállapítani.
A Fogyasztó határidőben gyakorolja felmondási jogát, ha a fent megjelölt határidő lejárta előtt elküldi felmondási nyilatkozatát.
Amennyiben a Fogyasztó felmondási jogával élni kíván, felmondási szándékát tartalmazó egyértelmű nyilatkozatát köteles az alábbi elérhetőségek egyikén a Szolgáltató részére eljuttatni:
- a társaság 3529 Miskolc, Aulich út 13. A. ép. fsz/2. sz. alatti székhelyére küldött postai küldeményben
- e-mail útján: kapcsolat kukac lelkesszavak.hu
Ebből a célból a Fogyasztó felhasználhatja az itt feltüntetett felmondási nyilatkozat-mintát.
„Felmondási nyilatkozatminta
(csak felmondási szándék esetén másolja le, töltse ki és juttassa vissza)
Címzett: *
Alulírott/ak kijelentem/kijelentjük, hogy gyakorlom/gyakoroljuk felmondási jogomat/jogunkat az alábbi szolgáltatás nyújtására irányuló szerződés tekintetében: *
Szerződéskötés időpontja /átvétel időpontja: *
A fogyasztó(k) neve:
A fogyasztó(k) címe:
A fogyasztó(k) aláírása: (kizárólag papíron tett nyilatkozat esetén)
Kelt: …..”
Szavatosság
A kötelezett hibásan teljesít, ha a szolgáltatás a teljesítés időpontjában nem felel meg a szerződésben vagy jogszabályban megállapított minőségi követelményeknek. Nem teljesít hibásan a kötelezett, ha a Fogyasztó a hibát a szerződéskötés időpontjában ismerte vagy a hibát a szerződéskötés időpontjában ismernie kellett.
A Fogyasztó a Szolgáltató hibás teljesítése esetén a vállalkozással szemben kellékszavatossági igényt érvényesíthet a Polgári Törvénykönyv szabályai szerint.
A Fogyasztó – választása szerint – az alábbi kellékszavatossági igényekkel élhet:
Kérhet kijavítást vagy kicserélést, kivéve, ha az ezek közül az Ön által választott igény teljesítése lehetetlen vagy a vállalkozás számára más igénye teljesítéséhez képest aránytalan többletköltséggel járna. Ha a kijavítást vagy a kicserélést nem kérte, illetve nem kérhette, úgy igényelheti az ellenszolgáltatás arányos leszállítását vagy a hibát a vállalkozás költségére Ön is kijavíthatja, illetve mással kijavíttathatja vagy – végső esetben – a szerződéstől is elállhat.
Választott kellékszavatossági jogáról egy másikra is áttérhet, az áttérés költségét azonban a Fogyasztó viseli kivéve, ha az indokolt volt, vagy arra a vállalkozás adott okot.
A Fogyasztó köteles a hibát annak felfedezése után haladéktalanul, de nem később, mint a hiba felfedezésétől számított kettő hónapon belül közölni. Ugyanakkor a szerződés teljesítésétől számított két éves elévülési határidőn túl a Fogyasztó kellékszavatossági jogokat már nem érvényesíthet.
A Fogyasztó a Szolgáltatóval szemben érvényesítheti kellékszavatossági igényét.
A teljesítéstől számított hat hónapon belül a kellékszavatossági igény érvényesítésének a hiba közlésén túl nincs egyéb feltétele, ha a Fogyasztó igazolja, hogy a szolgáltatást a Szolgáltató nyújtotta. A teljesítéstől számított hat hónap eltelte után azonban már a Fogyasztó köteles bizonyítani, hogy az általa felismert hiba már a teljesítés időpontjában is megvolt.
Szavatossági igény esetén történő eljárás
A Fogyasztó kötelessége a szerződés megkötésének bizonyítása (számlával vagy nyugtával).
A Szolgáltató a Fogyasztó által nála bejelentett szavatossági igényéről jegyzőkönyvet köteles felvenni.
A jegyzőkönyv másolatát haladéktalanul, igazolható módon a Fogyasztó rendelkezésére kell bocsátani.
Ha a Szolgáltató a Fogyasztó szavatossági igényének teljesíthetőségéről annak bejelentésekor nem tud nyilatkozni, álláspontjáról – az igény elutasítása esetén az elutasítás indokáról és a békéltető testülethez fordulás lehetőségéről is – 5 munkanapon belül, igazolható módon köteles értesíteni a Fogyasztót.
A Szolgáltató a jegyzőkönyvet az annak felvételétől számított 3 évig köteles megőrizni és azt az ellenőrző hatóság kérésére bemutatni.
Panaszkezelés
A Szolgáltató célja, hogy szolgáltatásait megfelelő minőségben, a Fogyasztó teljes megelégedettsége mellett teljesítse. Amennyiben a Fogyasztónak mégis valamilyen panasza van a szerződéssel vagy annak teljesítésével kapcsolatosan, úgy panaszát az alábbi elérhetőségek egyikén előterjesztheti:
- Tel: +3630/961-4979
- a társaság 3529 Miskolc, Aulich út 13. A. ép. fsz/2. sz. alatti székhelyére küldött postai küldeményben
- e-mail útján: kapcsolat kukac lelkesszavak.hu
A Szolgáltató a szóbeli panaszt azonnal megvizsgálja és szükség szerint orvosolja. Ha a Fogyasztó a panasz kezelésével nem ért egyet, vagy a panasz azonnali kivizsgálása nem lehetséges, a Szolgáltató a panaszról és az azzal kapcsolatos álláspontjáról haladéktalanul köteles jegyzőkönyvet felvenni, és annak egy másolati példányát
a) személyesen közölt szóbeli panasz esetén helyben a fogyasztónak átadni,
b) telefonon vagy egyéb elektronikus hírközlési szolgáltatás felhasználásával közölt szóbeli panasz esetén a fogyasztónak legkésőbb 30 napon belül foglalt érdemi válasszal egyidejűleg megküldeni.
Az írásbeli panaszt a vállalkozás a beérkezését követően harminc napon belül köteles írásban érdemben megválaszolni és intézkedni annak közlése iránt. A panaszt elutasító álláspontját a vállalkozás indokolni köteles.
A telefonon vagy elektronikus hírközlési szolgáltatás felhasználásával közölt szóbeli panaszt a vállalkozás köteles egyedi azonosítószámmal ellátni.
A panaszról felvett jegyzőkönyvnek tartalmaznia kell az alábbiakat:
a) a fogyasztó neve, lakcíme,
b) a panasz előterjesztésének helye, ideje, módja,
c) a fogyasztó panaszának részletes leírása, a fogyasztó által bemutatott iratok, dokumentumok és egyéb bizonyítékok jegyzéke,
d) a vállalkozás nyilatkozata a fogyasztó panaszával kapcsolatos álláspontjáról, amennyiben a panasz azonnali kivizsgálása lehetséges,
e) a jegyzőkönyvet felvevő személy és – telefonon vagy egyéb elektronikus hírközlési szolgáltatás felhasználásával közölt szóbeli panasz kivételével – a fogyasztó aláírása,
f) a jegyzőkönyv felvételének helye, ideje,
g) telefonon vagy egyéb elektronikus hírközlési szolgáltatás felhasználásával közölt szóbeli panasz esetén a panasz egyedi azonosítószáma.
A vállalkozás a panaszról felvett jegyzőkönyvet és a válasz másolati példányát három évig köteles megőrizni, és azt az ellenőrző hatóságoknak kérésükre bemutatni.
A Fogyasztó, panaszának elutasítása esetén hatósági vagy békéltető testület eljárását kezdeményezheti.
A Fogyasztó panasszal fordulhat a fogyasztóvédelmi hatósághoz. Általános fogyasztóvédelmi hatóságként a kormányhivatal jár el: https://www.kormanyhivatal.hu/hu/elerhetosegek
A békéltető testületi eljárásra a fogyasztó lakóhelye vagy tartózkodási helye szerinti békéltető testület illetékes. A Fogyasztónak panasza esetén lehetősége van békéltető testülethez fordulni, melynek elérhetőségei az alábbiak:
Baranya Megyei Békéltető Testület
Cím: 7625 Pécs, Majorossy I. u. 36.
Telefonszám: 06-72-507-154
Fax: 06-72-507-152
E-mail: abeck@pbkik.hu; mbonyar@pbkik.hu
Bács-Kiskun Megyei Békéltető Testület
Cím: 6000 Kecskemét, Árpád krt. 4.
Telefonszám: 06-76-501-500; 06-76-501-525, 06-76-501-523
Fax: 06-76-501-538
E-mail: bekeltetes@bacsbekeltetes.hu
Honlap: www.bacsbekeltetes.hu
Békés Megyei Békéltető Testület
Cím: 5600 Békéscsaba, Penza ltp. 5.
Telefonszám: 06-66-324-976
Fax: 06-66-324-976
E-mail: eva.toth@bmkik.hu
Borsod-Abaúj-Zemplén Megyei Békéltető Testület
Cím: 3525 Miskolc, Szentpáli u. 1.
Telefonszám:06-46-501-091;06-46-501-870
Fax: 06-46-501-099
E-mail: bekeltetes@bokik.hu
Budapesti Békéltető Testület
Cím: 1016 Budapest, Krisztina krt. 99. 99. I. em. 111.
Telefonszám: 06-1-488-2131
E-mail: bekelteto.testulet@bkik.hu
Honlap: bekeltet.bkik.hu
Csongrád-Csanád Megyei Békéltető Testület
Cím: 6721 Szeged, Párizsi krt. 8-12.
Telefonszám: 06-62-554-250/118
Fax: 06-62-426-149
E-mail: bekelteto.testulet@csmkik.hu
Fejér Megyei Békéltető Testület
Cím: 8000 Székesfehérvár, Hosszúsétatér 4-6.
Telefonszám:06-22-510-310
Fax: 06-22-510-312
E-mail: fmkik@fmkik.hu
Győr-Moson-Sopron Megyei Békéltető Testület
Cím: 9021 Győr, Szent István út 10/a.
Telefonszám: 06-96-520-217
Fax: 06-96-520-218
E-mail: bekeltetotestulet@gymskik.hu
Hajdú-Bihar Megyei Békéltető Testület
Cím: 4025 Debrecen, Vörösmarty u. 13-15.
Telefonszám: 06-52-500-710
Fax: 06-52-500-720
E-mail: korosi.vanda@hbkik.hu
Heves Megyei Békéltető Testület
Cím: 3300 Eger, Faiskola út 15.
Telefonszám: 06-36-429-612
Fax: 06-36-323-615
E-mail: hkik@hkik.hu
Jász-Nagykun-Szolnok Megyei Békéltető Testület
Cím: 5000 Szolnok, Verseghy park 8. III. emelet 305-306.
Telefonszám: 06-56-510-621, 06-20-373-2570
Fax: 06-56-510-628
E-mail: bekeltetotestulet@jnszmkik.hu
Komárom-Esztergom Megyei Békéltető Testület
Cím: 2800 Tatabánya, Fő tér 36.
Telefonszám: 06-34-513-027
Fax: 06-34-316-259
E-mail: szilvi@kemkik.hu
Nógrád Megyei Békéltető Testület
Cím: 3100 Salgótarján, Alkotmány út 9/A.
Telefonszám: 06-32-520-860
Fax: 06-32-520-862
E-mail: nkik@nkik.hu
Pest Megyei Békéltető Testület
Cím: 1055 Budapest, Balassi Bálint u. 25. IV/2.
Levelezési cím: 1364 Budapest, Pf.: 81
Telefonszám: 06-1-792-7881
E-mail: pmbekelteto@pmkik.hu
Honlap: http://panaszrendezes.hu/
Somogy Megyei Békéltető Testület
Cím: 7400 Kaposvár, Anna u.6.
Telefonszám: 06-82-501-026
Fax: 06-82-501-046
E-mail: skik@skik.hu
Szabolcs-Szatmár-Bereg Megyei Békéltető Testület
Cím: 4400 Nyíregyháza, Széchenyi u. 2.
Telefonszám: 06-42-311-544
Fax: 06-42-311-750
E-mail: bekelteto@szabkam.hu
Tolna Megyei Békéltető Testület
Cím: 7100 Szekszárd, Arany J. u. 23-25. III. emelet
Telefonszám: 06-74-411-661
Fax: 06-74-411-456
E-mail: kamara@tmkik.hu
Vas Megyei Békéltető Testület
Cím: 9700 Szombathely, Honvéd tér 2.
Telefonszám: 06-94-312-356
Fax: 06-94-316-936
E-mail: vmkik@vmkik.hu
Veszprém Megyei Békéltető Testület
Cím: 8200 Veszprém, Radnóti tér 1. földszint 115-116.
Telefonszám: +36-88-814-121
Fax: 06-88-412-150
E-mail: info@bekeltetesveszprem.hu
Zala Megyei Békéltető Testület
Cím: 8900 Zalaegerszeg, Petőfi u. 24.
Telefonszám: 06-92-550-513
Fax: 06-92-550-525
E-mail: zmbekelteto@zmkik.hu
A békéltető testület hatáskörébe tartozik a fogyasztói jogvita bírósági eljáráson kívüli rendezése. A békéltető testület feladata, hogy megkísérelje a fogyasztói jogvita rendezése céljából egyezség létrehozását a felek között, ennek eredménytelensége esetén az ügyben döntést hoz a fogyasztói jogok egyszerű, gyors, hatékony és költségkímélő érvényesítésének biztosítása érdekében. A békéltető testület a fogyasztó vagy a vállalkozás kérésére tanácsot ad a fogyasztót megillető jogokkal és a fogyasztót terhelő kötelezettségekkel kapcsolatban.
Online adásvételi vagy online szolgáltatási szerződéssel összefüggő határon átnyúló fogyasztói jogvita esetén a fogyasztóvédelemért felelős miniszter által rendeletben kijelölt kamara által működtetett békéltető testület illetékes.
A békéltető testület eljárása megindításának feltétele, hogy a fogyasztó az érintett vállalkozással közvetlenül megkísérelje a vitás ügy rendezését.
A békéltető testület eljárása a fogyasztó kérelmére indul.
A vállalkozást a békéltető testületi eljárásban együttműködési kötelezettség terheli.
A Fogyasztó panasza esetén igénybe veheti az Uniós online vitarendezési platformot. A platform igénybevétele egy egyszerű regisztrációt igényel az Európai Bizottság rendszerében. Ezt követően bejelentkezés után nyújthatja be panaszát a Kliens az online honlapon keresztül, amelynek címe: https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/?event=main.home.show&lng=HU
Amennyiben a Fogyasztó nem fordul békéltető testülethez vagy az eljárás nem vezetett eredményre, úgy a fogyasztónak a jogvita rendezése érdekében lehetősége van bírósághoz fordulni. A pert keresetlevéllel kell megindítani, amelyben az alábbi információkat kell feltüntetni:
- az eljáró bíróságot,
- a feleknek, valamint a felek képviselőjének nevét, lakóhelyét és perbeli állását,
- az érvényesíteni kívánt jogot, az annak alapjául szolgáló tényeknek és azok bizonyítékainak előadásával,
- azokat az adatokat, amelyekből a bíróság hatásköre és illetékessége megállapítható,
- a bíróság döntésére irányuló határozott kérelmet.
A keresetlevélhez csatolni kell azt az okiratot, illetve annak másolatát, amelynek tartalmára bizonyítékként hivatkozik.
Adatvédelem
A Szolgáltató adatkezelési tájékoztatója itt érhető el.
Záró rendelkezések
Az ászf-ben nem szabályozott kérdésekben a magyar jog az irányadó, így különösen az alábbi jogszabályok:
- a Polgári Törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény,
- a 2001. évi CVIII. törvény az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, valamint az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről, valamint
- 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet a fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól,
- 1997. évi CLV. törvény a fogyasztóvédelemről.
A Szolgáltató jogosult egyoldalúan módosítani az ászf-et, amennyiben módosításra okot adó körülmény merülne fel (pl. jogszabály változás). A módosításokat a Szolgáltató minden esetben a weboldalán közzéteszi, illetve tájékoztatja róla mindazokat a Fogyasztókat, akiket ez érint. A módosítások nem érintik a korábban megkötött szerződéseket, azaz a módosításoknak nincs visszaható hatálya.
Szolgáltató fenntart magának minden jogot a weboldal, annak bármely részlete és az azon megjelenő tartalmak, valamint a weboldal terjesztésének tekintetében. Tilos a weboldalon megjelenő tartalmak vagy azok bármely részletének letöltése, elektronikus tárolása, feldolgozása és értékesítése a Szolgáltató írásos hozzájárulása nélkül. Az általános szerződési feltételek és az adatkezelési tájékoztató kivételt képeznek, a Fogyasztók azokat bármikor, korlátozás nélkül, szabadon letölthetik.
A jelen ászf 2024. szeptember 13. napjától hatályos