Általános szerződési feltételek

PDF formában letölthető: Általános szerződési feltételek

A www.lelkesszavak.hu weboldalhoz kapcsolódó
általános szerződési feltételek

Alapvető rendelkezések

Alapfogalmak: 

Felhasználó: minden olyan természetes személy fogyasztó, aki a Szolgáltató szolgáltatásait igénybe veszi, a Szolgáltatóval szerződést köt. 

Fogyasztó: olyan természetes személy, aki a szakmája, önálló foglalkozása vagy üzleti tevékenysége körén kívül jár el. 

Vállalkozás: a szakmája, önálló foglalkozása vagy üzleti tevékenysége körében eljáró személy 

Szolgáltató: az információs társadalommal összefüggő szolgáltatást nyújtó természetes, illetve jogi személy vagy jogi személyiség nélküli szervezet, aki a Felhasználó részére szolgáltatást nyújt, aki a Felhasználóval szerződést köt. 

 

Adatok és elérhetőségek: 

A Szolgáltató adatai, elérhetőségei: 

EFFCOM Bt. 

székhely: 3529 Miskolc, Aulich út 13. A. ép. fsz/2.,  

üzletvezető: Csépányi-Fürjes Mária 

nyilvántartásba vevő hatóság: Miskolci Törvényszék Cégbírósága 

adószám: 21390722205 cégjegyzékszám: 05 06 012899 

Tel.: +36-30/961-4979 

email cím: kapcsolat kukac lelkesszavak.hu

honlap: https://www.lelkesszavak.hu/ 

bankszámlaszám: GRÁNIT Bank Zrt. (12100011-19067920) 

A jelen általános szerződési feltételek (a továbbiakban ászf) tárgya a www.lelkesszavak.hu honlapon a Fogyasztó által kiválasztott szolgáltatás megrendelésére és igénybevételére, valamint a jogszabályokban foglalt tájékoztatási kötelezettségek teljesítésére vonatkozó rendelkezések meghatározása.   

A jelen ászf hatálya a Szolgáltatónak a www.lelkesszavak.hu weblapján kínált szolgáltatások igénybevételéből származó jogviszonyokra terjed ki. Az ászf folyamatosan elérhető, letölthető, kinyomtatható a www.lelkesszavak.hu weboldalról. 

Jelen dokumentum alapján létrejött szerződés nem kerül iktatásra (utólag nem hozzáférhető, a szerződés megkötését a szolgáltatás igénybevétele előtt kiállított számla bizonyítja), kizárólag elektronikus formában kerül megkötésre, nem minősül írásbeli szerződésnek, magyar nyelven jön létre, magatartási kódexre nem utal. A weboldal működésével, a szolgáltatások megrendelésének folyamatával kapcsolatosan felmerült kérdésekben a megadott elérhetőségeken tájékoztatást nyújtunk.  

A szolgáltatások megrendelése 

A Fogyasztó köteles a saját valós adatait megadni. A megrendelés során megadott valótlan, vagy más személyhez tartozó adatok esetén a létrejövő elektronikus szerződés semmis. A Szolgáltató kizárja felelősségét, amennyiben a Fogyasztó más nevében, más személy adataival veszi igénybe szolgáltatásait. 

A Szolgáltatót a Fogyasztó által tévesen és/vagy pontatlanul megadott adatokra visszavezethető késedelemért, illetve egyéb problémáért, hibáért semmilyen felelősség nem terheli. 

A Szolgáltató a weboldalon részletesen feltünteti az elérhető szolgáltatások nevét és leírását. A szolgáltatásokra vonatkozóan feltüntetett árak forintban értendőek, bruttó árak (tartalmazzák a törvényben előírt áfát). 

A szerződés tárgya: a Megbízó által a www.lelkesszavak.hu honlapon választott coaching keretében a Megbízott által irányított beszélgetés.  Célja, hogy a felek által megbeszélt életterületen a Megbízóban fejlődést érjen el. 

Az első coaching megbeszélés alkalmával előirányzott tárgykör az esetlegesen szükségessé vált vagy a felek által kölcsönösen szükségesnek tartott további alkalmak során kiegészülhet.  

A megbízotti feladatok ellátását – a beszélgetés irányítását – Csépányi-Füjes Mária végzi. Valamennyi coaching beszélgetés egyeztetett időpontban történik. A megbízotti teljesítés helye a Lelkes Szavak Program irodája, melynek pontos címe: 3529 Miskolc, Dessewffy Arisztid u. 6. A tanácsadás személyesen történik. Szükség esetén – egyeztetett módon – lehetőség van telekommunikációs eszköz igénybevételével lefolytatott tanácsadásra is (Skype, Zoom, GoToMeeting stb.), ha ehhez a technikai feltételek rendelkezésre állnak.  

A beszélgetés előirányzott időtartama első coaching esetén 1,5 óra/alkalom, minden további coaching esetén 1 óra/alkalom. Ettől a felek egyező akarattal térhetnek el.  

Ellenérték, díjazás 

A szerződés visszterhes: a megbízott a fenti tevékenységet díjazás ellenében látja el, mely a kifejtett munkaórához igazodik és óránkénti 9.000,- Ft azaz Kilencezer forint, mely összeg az áfát tartalmazza. A 1,5 óra/alkalom coaching díja 13.000,- Ft azaz Tizenháromezer forint, mely összeg az áfát tartalmazza. 

A Megbízott a megbízási díjról az EFFCOM Bt. (melynek üzletvezetője: Csépányi-Fürjes Mária) nevében állít ki számlát a Megbízó nevére, a következők szerint.  

A Megbízó a www.lelkesszavak.hu honlapon a „Fókuszban – Első life coaching beszélgetés” a „Szülői szerepben – Első nevelési coaching beszélgetés” az Úton járva – Követő life coaching beszélgetés” a „Megújuló szülőként – Követő nevelési coaching beszélgetés” a „Motiváló – Kamasz coaching beszélgetés” a „Pályára hangoló – 5 alkalmas nevelési coaching” a „Felvételire hangoló – 5 alkalmas kamasz coaching” és a „Bizalom nevelése kamaszodnál – workshop lehetőségek közül választhat.  

A coaching beszélgetések megrendeléséhez kattintania kell az „Élek a lehetőséggel” gombra, mely a „Pénztár” oldalhoz vezet. Itt az adatok megadását követően a Megrendelés elküldése” gombra kattintással megtörténik a coaching beszélgetés/workshop megrendelése, majd ezt követően a visszaigazoló emailhez az általános szerződési feltételek és az adatkezelési tájékoztató csatolásával együtt kerül kiküldésre a díjbekérő a Fogyasztó számára. Fizetési határidő 8 nap, azaz nyolc nap. A díjbekérőben szereplő összegnek a Megbízotti számlára érkezését követő 1 munkanapon belül emailben történik az időpont és a lebonyolítás módjának felek általi egyeztetése. Az egyeztetés a Megbízónak a Pénztár oldalon megadott email címén és a Megbízott: kapcsolat kukac lelkesszavak.hu email címen történhet. 

A díjbekérő átutalással, bankszámlára befizetéssel kerülhet kiegyenlítésre. A Megbízott számlaszáma a következő:  

EFFCOM Bt.,  

GRÁNIT Bank Zrt.,

számlaszám: 12100011-19067920.

Készpénzfizetés csak kivételesen és kizárólag a további alkalmakkor (első coaching beszélgetés esetén nem), személyes tanácsadás esetén kerülhet egyeztetésre 

A díjbekérőben foglalt díj kiegyenlítését követően a Szolgáltató a 2007. évi CXXVII. törvény 175. §. szerinti elektronikus számlát állít ki. A Fogyasztó a jelen ászf elfogadásával belegyezését adja az elektronikus számla alkalmazásához.  

A Fogyasztó a “Megrendelés elküldése” gombra kattintással tudomásul veszi, hogy a 45/2014. (II.26.) Korm. rend. 15. §-a és egyéb feltételei szerint a szolgáltatás megrendelésével fizetési kötelezettsége keletkezik. 

A Fogyasztót megillető felmondási jog 

A Fogyasztót megilleti a felmondási jog, melyet a szolgáltatás nyújtására irányuló szerződés esetén a szerződés megkötésének napjától számított 14 napon belül gyakorolhatja 

Amennyiben a Fogyasztó kéri, hogy a Szolgáltató a szolgáltatás nyújtására irányuló szerződés teljesítését már a 14 napos határidő lejárta előtt kezdje meg, ezt köteles a Szolgáltatóval kifejezetten közölni. Amennyiben a szolgáltatás teljesítése a 14 napos felmondási határidő alatt megkezdődik a fogyasztót megilleti az indoklás nélküli felmondási jog gyakorlása 

A Fogyasztó nem gyakorolhatja a felmondási jogát a szolgáltatás nyújtására irányuló szerződés esetében a szolgáltatás egészének teljesítését követően, ha a vállalkozás a teljesítést a fogyasztó kifejezett, előzetes beleegyezésével kezdte meg, és a fogyasztó tudomásul vette, hogy a szolgáltatás egészének teljesítését követően felmondási jogát elveszíti. 

Amennyiben a Fogyasztó a teljesítés megkezdését követően felmondja a távollévők között kötött szerződést, köteles a felmondás Szolgáltatóval való közlése időpontjáig teljesített szolgáltatással arányos díjat a Szolgáltató számára megfizetni. A Fogyasztó által arányosan fizetendő összeget a szerződésben megállapított ellenszolgáltatás adóval növelt teljes összege alapján kell megállapítani.  

A Fogyasztó határidőben gyakorolja felmondási jogát, ha a fent megjelölt határidő lejárta előtt elküldi felmondási nyilatkozatát. 

Amennyiben a Fogyasztó felmondási jogával élni kíván, felmondási szándékát tartalmazó egyértelmű nyilatkozatát köteles az alábbi elérhetőségek egyikén a Szolgáltató részére eljuttatni:  

  • a társaság 3529 Miskolc, Aulich út 13. A. ép. fsz/2. sz. alatti székhelyére küldött postai küldeményben 
  • e-mail útján: kapcsolat kukac lelkesszavak.hu

Ebből a célból a Fogyasztó felhasználhatja az itt feltüntetett felmondási nyilatkozat-mintát. 

„Felmondási nyilatkozatminta 

(csak felmondási szándék esetén másolja le, töltse ki és juttassa vissza) 

Címzett: *  

Alulírott/ak kijelentem/kijelentjük, hogy gyakorlom/gyakoroljuk felmondási jogomat/jogunkat az alábbi szolgáltatás nyújtására irányuló szerződés tekintetében: *  

Szerződéskötés időpontja /átvétel időpontja: *  

A fogyasztó(k) neve: 

A fogyasztó(k) címe: 

A fogyasztó(k) aláírása: (kizárólag papíron tett nyilatkozat esetén) 

Kelt: …..” 

Szavatosság 

A kötelezett hibásan teljesít, ha a szolgáltatás a teljesítés időpontjában nem felel meg a szerződésben vagy jogszabályban megállapított minőségi követelményeknek. Nem teljesít hibásan a kötelezett, ha a Fogyasztó a hibát a szerződéskötés időpontjában ismerte vagy a hibát a szerződéskötés időpontjában ismernie kellett. 

A Fogyasztó a Szolgáltató hibás teljesítése esetén a vállalkozással szemben kellékszavatossági igényt érvényesíthet a Polgári Törvénykönyv szabályai szerint. 

A Fogyasztó – választása szerint – az alábbi kellékszavatossági igényekkel élhet: 

Kérhet kijavítást vagy kicserélést, kivéve, ha az ezek közül az Ön által választott igény teljesítése lehetetlen vagy a vállalkozás számára más igénye teljesítéséhez képest aránytalan többletköltséggel járna. Ha a kijavítást vagy a kicserélést nem kérte, illetve nem kérhette, úgy igényelheti az ellenszolgáltatás arányos leszállítását vagy a hibát a vállalkozás költségére Ön is kijavíthatja, illetve mással kijavíttathatja vagy – végső esetben – a szerződéstől is elállhat. 

Választott kellékszavatossági jogáról egy másikra is áttérhet, az áttérés költségét azonban a Fogyasztó viseli kivéve, ha az indokolt volt, vagy arra a vállalkozás adott okot. 

A Fogyasztó köteles a hibát annak felfedezése után haladéktalanul, de nem később, mint a hiba felfedezésétől számított kettő hónapon belül közölni. Ugyanakkor a szerződés teljesítésétől számított két éves elévülési határidőn túl a Fogyasztó kellékszavatossági jogokat már nem érvényesíthet. 

A Fogyasztó a Szolgáltatóval szemben érvényesítheti kellékszavatossági igényét. 

A teljesítéstől számított hat hónapon belül a kellékszavatossági igény érvényesítésének a hiba közlésén túl nincs egyéb feltétele, ha a Fogyasztó igazolja, hogy a szolgáltatást a Szolgáltató nyújtotta. A teljesítéstől számított hat hónap eltelte után azonban már a Fogyasztó köteles bizonyítani, hogy az általa felismert hiba már a teljesítés időpontjában is megvolt. 

Szavatossági igény esetén történő eljárás 

A Fogyasztó kötelessége a szerződés megkötésének bizonyítása (számlával vagy nyugtával).  

A Szolgáltató a Fogyasztó által nála bejelentett szavatossági igényéről jegyzőkönyvet köteles felvenni.  

A jegyzőkönyv másolatát haladéktalanul, igazolható módon a Fogyasztó rendelkezésére kell bocsátani.  

Ha a Szolgáltató a Fogyasztó szavatossági igényének teljesíthetőségéről annak bejelentésekor nem tud nyilatkozni, álláspontjáról – az igény elutasítása esetén az elutasítás indokáról és a békéltető testülethez fordulás lehetőségéről is – 5 munkanapon belül, igazolható módon köteles értesíteni a Fogyasztót. 

A Szolgáltató a jegyzőkönyvet az annak felvételétől számított 3 évig köteles megőrizni és azt az ellenőrző hatóság kérésére bemutatni.  

Panaszkezelés 

A Szolgáltató célja, hogy szolgáltatásait megfelelő minőségben, a Fogyasztó teljes megelégedettsége mellett teljesítse. Amennyiben a Fogyasztónak mégis valamilyen panasza van a szerződéssel vagy annak teljesítésével kapcsolatosan, úgy panaszát az alábbi elérhetőségek egyikén előterjesztheti: 

  • Tel: +3630/961-4979 
  • a társaság 3529 Miskolc, Aulich út 13. A. ép. fsz/2. sz. alatti székhelyére küldött postai küldeményben 
  • e-mail útján: kapcsolat kukac lelkesszavak.hu

A Szolgáltató a szóbeli panaszt azonnal megvizsgálja és szükség szerint orvosolja. Ha a Fogyasztó a panasz kezelésével nem ért egyet, vagy a panasz azonnali kivizsgálása nem lehetséges, a Szolgáltató a panaszról és az azzal kapcsolatos álláspontjáról haladéktalanul köteles jegyzőkönyvet felvenni, és annak egy másolati példányát 

a) személyesen közölt szóbeli panasz esetén helyben a fogyasztónak átadni, 

b) telefonon vagy egyéb elektronikus hírközlési szolgáltatás felhasználásával közölt szóbeli panasz esetén a fogyasztónak legkésőbb 30 napon belül foglalt érdemi válasszal egyidejűleg megküldeni. 

Az írásbeli panaszt a vállalkozás a beérkezését követően harminc napon belül köteles írásban érdemben megválaszolni és intézkedni annak közlése iránt. A panaszt elutasító álláspontját a vállalkozás indokolni köteles. 

A telefonon vagy elektronikus hírközlési szolgáltatás felhasználásával közölt szóbeli panaszt a vállalkozás köteles egyedi azonosítószámmal ellátni. 

A panaszról felvett jegyzőkönyvnek tartalmaznia kell az alábbiakat: 

a) a fogyasztó neve, lakcíme, 

b) a panasz előterjesztésének helye, ideje, módja, 

c) a fogyasztó panaszának részletes leírása, a fogyasztó által bemutatott iratok, dokumentumok és egyéb bizonyítékok jegyzéke, 

d) a vállalkozás nyilatkozata a fogyasztó panaszával kapcsolatos álláspontjáról, amennyiben a panasz azonnali kivizsgálása lehetséges, 

e) a jegyzőkönyvet felvevő személy és – telefonon vagy egyéb elektronikus hírközlési szolgáltatás felhasználásával közölt szóbeli panasz kivételével – a fogyasztó aláírása, 

f) a jegyzőkönyv felvételének helye, ideje, 

g) telefonon vagy egyéb elektronikus hírközlési szolgáltatás felhasználásával közölt szóbeli panasz esetén a panasz egyedi azonosítószáma. 

A vállalkozás a panaszról felvett jegyzőkönyvet és a válasz másolati példányát három évig köteles megőrizni, és azt az ellenőrző hatóságoknak kérésükre bemutatni. 

A Fogyasztó, panaszának elutasítása esetén hatósági vagy békéltető testület eljárását kezdeményezheti 

A Fogyasztó panasszal fordulhat a fogyasztóvédelmi hatósághoz. Általános fogyasztóvédelmi hatóságként a kormányhivatal jár el: https://www.kormanyhivatal.hu/hu/elerhetosegek 

A békéltető testületi eljárásra a fogyasztó lakóhelye vagy tartózkodási helye szerinti békéltető testület illetékes. A Fogyasztónak panasza esetén lehetősége van békéltető testülethez fordulni, melynek elérhetőségei az alábbiak: 

Baranya Megyei Békéltető Testület 

Cím: 7625 Pécs, Majorossy I. u. 36. 

Telefonszám: 06-72-507-154 

Fax: 06-72-507-152 

E-mail: abeck@pbkik.hu; mbonyar@pbkik.hu  

 

Bács-Kiskun Megyei Békéltető Testület 

Cím: 6000 Kecskemét, Árpád krt. 4. 

Telefonszám: 06-76-501-500; 06-76-501-525, 06-76-501-523 

Fax: 06-76-501-538 

E-mail: bekeltetes@bacsbekeltetes.hu 

Honlap: www.bacsbekeltetes.hu 

 

Békés Megyei Békéltető Testület 

Cím: 5600 Békéscsaba, Penza ltp. 5. 

Telefonszám: 06-66-324-976 

Fax: 06-66-324-976 

E-mail: eva.toth@bmkik.hu  

 

Borsod-Abaúj-Zemplén Megyei Békéltető Testület 

Cím: 3525 Miskolc, Szentpáli u. 1. 

Telefonszám:06-46-501-091;06-46-501-870 

Fax: 06-46-501-099 

E-mail: bekeltetes@bokik.hu 

 

Budapesti Békéltető Testület 

Cím: 1016 Budapest, Krisztina krt. 99. 99. I. em. 111. 

Telefonszám: 06-1-488-2131 

E-mail: bekelteto.testulet@bkik.hu 

Honlap: bekeltet.bkik.hu  

 

Csongrád-Csanád Megyei Békéltető Testület 

Cím: 6721 Szeged, Párizsi krt. 8-12. 

Telefonszám: 06-62-554-250/118 

Fax: 06-62-426-149 

E-mail: bekelteto.testulet@csmkik.hu 

 

Fejér Megyei Békéltető Testület 

Cím: 8000 Székesfehérvár, Hosszúsétatér 4-6. 

Telefonszám:06-22-510-310 

Fax: 06-22-510-312 

E-mail: fmkik@fmkik.hu  

 

Győr-Moson-Sopron Megyei Békéltető Testület 

Cím: 9021 Győr, Szent István út 10/a. 

Telefonszám: 06-96-520-217 

Fax: 06-96-520-218 

E-mail: bekeltetotestulet@gymskik.hu 

 

Hajdú-Bihar Megyei Békéltető Testület 

Cím: 4025 Debrecen, Vörösmarty u. 13-15. 

Telefonszám: 06-52-500-710 

Fax: 06-52-500-720 

E-mail: korosi.vanda@hbkik.hu  

 

Heves Megyei Békéltető Testület 

Cím: 3300 Eger, Faiskola út 15. 

Telefonszám: 06-36-429-612 

Fax: 06-36-323-615 

E-mail: hkik@hkik.hu 

 

Jász-Nagykun-Szolnok Megyei Békéltető Testület 

Cím: 5000 Szolnok, Verseghy park 8. III. emelet 305-306. 

Telefonszám: 06-56-510-621, 06-20-373-2570 

Fax: 06-56-510-628 

E-mail: bekeltetotestulet@jnszmkik.hu  

 

Komárom-Esztergom Megyei Békéltető Testület 

Cím: 2800 Tatabánya, Fő tér 36. 

Telefonszám: 06-34-513-027 

Fax: 06-34-316-259 

E-mail: szilvi@kemkik.hu 

 

Nógrád Megyei Békéltető Testület 

Cím: 3100 Salgótarján, Alkotmány út 9/A. 

Telefonszám: 06-32-520-860 

Fax: 06-32-520-862 

E-mail: nkik@nkik.hu  

 

Pest Megyei Békéltető Testület 

Cím: 1055 Budapest, Balassi Bálint u. 25. IV/2. 

Levelezési cím: 1364 Budapest, Pf.: 81 

Telefonszám: 06-1-792-7881 

E-mail: pmbekelteto@pmkik.hu 

Honlap: http://panaszrendezes.hu/ 

 

Somogy Megyei Békéltető Testület 

Cím: 7400 Kaposvár, Anna u.6. 

Telefonszám: 06-82-501-026 

Fax: 06-82-501-046 

E-mail: skik@skik.hu  

 

Szabolcs-Szatmár-Bereg Megyei Békéltető Testület 

Cím: 4400 Nyíregyháza, Széchenyi u. 2. 

Telefonszám: 06-42-311-544 

Fax: 06-42-311-750 

E-mail: bekelteto@szabkam.hu 

Tolna Megyei Békéltető Testület 

Cím: 7100 Szekszárd, Arany J. u. 23-25. III. emelet 

Telefonszám: 06-74-411-661 

Fax: 06-74-411-456 

E-mail: kamara@tmkik.hu  

 

Vas Megyei Békéltető Testület 

Cím: 9700 Szombathely, Honvéd tér 2. 

Telefonszám: 06-94-312-356 

Fax: 06-94-316-936 

E-mail: vmkik@vmkik.hu 

 

Veszprém Megyei Békéltető Testület 

Cím: 8200 Veszprém, Radnóti tér 1. földszint 115-116. 

Telefonszám: +36-88-814-121  

Fax: 06-88-412-150 

E-mail: info@bekeltetesveszprem.hu  

 

Zala Megyei Békéltető Testület 

Cím: 8900 Zalaegerszeg, Petőfi u. 24. 

Telefonszám: 06-92-550-513 

Fax: 06-92-550-525 

E-mail: zmbekelteto@zmkik.hu 

A békéltető testület hatáskörébe tartozik a fogyasztói jogvita bírósági eljáráson kívüli rendezése. A békéltető testület feladata, hogy megkísérelje a fogyasztói jogvita rendezése céljából egyezség létrehozását a felek között, ennek eredménytelensége esetén az ügyben döntést hoz a fogyasztói jogok egyszerű, gyors, hatékony és költségkímélő érvényesítésének biztosítása érdekében. A békéltető testület a fogyasztó vagy a vállalkozás kérésére tanácsot ad a fogyasztót megillető jogokkal és a fogyasztót terhelő kötelezettségekkel kapcsolatban. 

Online adásvételi vagy online szolgáltatási szerződéssel összefüggő határon átnyúló fogyasztói jogvita esetén a fogyasztóvédelemért felelős miniszter által rendeletben kijelölt kamara által működtetett békéltető testület illetékes. 

A békéltető testület eljárása megindításának feltétele, hogy a fogyasztó az érintett vállalkozással közvetlenül megkísérelje a vitás ügy rendezését. 

A békéltető testület eljárása a fogyasztó kérelmére indul. 

A vállalkozást a békéltető testületi eljárásban együttműködési kötelezettség terheli. 

A Fogyasztó panasza esetén igénybe veheti az Uniós online vitarendezési platformot. A platform igénybevétele egy egyszerű regisztrációt igényel az Európai Bizottság rendszerében. Ezt követően bejelentkezés után nyújthatja be panaszát a Kliens az online honlapon keresztül, amelynek címe: https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/?event=main.home.show&lng=HU 

 

Amennyiben a Fogyasztó nem fordul békéltető testülethez vagy az eljárás nem vezetett eredményre, úgy a fogyasztónak a jogvita rendezése érdekében lehetősége van bírósághoz fordulni. A pert keresetlevéllel kell megindítani, amelyben az alábbi információkat kell feltüntetni: 

  • az eljáró bíróságot, 
  • a feleknek, valamint a felek képviselőjének nevét, lakóhelyét és perbeli állását, 
  • az érvényesíteni kívánt jogot, az annak alapjául szolgáló tényeknek és azok bizonyítékainak előadásával, 
  • azokat az adatokat, amelyekből a bíróság hatásköre és illetékessége megállapítható, 
  • a bíróság döntésére irányuló határozott kérelmet. 

A keresetlevélhez csatolni kell azt az okiratot, illetve annak másolatát, amelynek tartalmára bizonyítékként hivatkozik. 

Adatvédelem 

A Szolgáltató adatkezelési tájékoztatója itt érhető el. 

Záró rendelkezések 

Az ászf-ben nem szabályozott kérdésekben a magyar jog az irányadó, így különösen az alábbi jogszabályok:  

  • a Polgári Törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény,  
  • a 2001. évi CVIII. törvény az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, valamint az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről, valamint  
  • 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet a fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól, 
  • 1997. évi CLV. törvény a fogyasztóvédelemről. 

A Szolgáltató jogosult egyoldalúan módosítani az ászf-et, amennyiben módosításra okot adó körülmény merülne fel (pl. jogszabály változás). A módosításokat a Szolgáltató minden esetben a weboldalán közzéteszi, illetve tájékoztatja róla mindazokat a Fogyasztókat, akiket ez érint. A módosítások nem érintik a korábban megkötött szerződéseket, azaz a módosításoknak nincs visszaható hatálya.  

Szolgáltató fenntart magának minden jogot a weboldal, annak bármely részlete és az azon megjelenő tartalmak, valamint a weboldal terjesztésének tekintetében. Tilos a weboldalon megjelenő tartalmak vagy azok bármely részletének letöltése, elektronikus tárolása, feldolgozása és értékesítése a Szolgáltató írásos hozzájárulása nélkül. Az általános szerződési feltételek és az adatkezelési tájékoztató kivételt képeznek, a Fogyasztók azokat bármikor, korlátozás nélkül, szabadon letölthetik.  

A jelen ászf 2024. szeptember 13. napjától hatályos 

Share This